کرونا در کمین نوزادان و کودکان؛ بوسیدن آنها را کنار بگذارید!

توضیحات:

  • برخلاف باور عمومی و حتی علمی در روزهای نخستین شیوع این بیماری، این روزها کودکان و نوزادان به شدت در معرض کرونا قرار گرفته اند و باید مراقبت های لازم از آنان در مقابل این بیماری صورت بگیرد.

    موج دوم کرونا گویا از موج اول آن نیز خطرناک تر است و آمار همه گیری این ویروس و همچنین میزان بستری شدگان موید این مطلب است.

    از سوی دیگر در برخی استان ها مانند خراسان رضوی حدود دو هفته است که وضعیت قرمز حاکم بوده و تغییر چندانی در وضعیت صورت نگرفته است.

    آمار بستری ها، مبتلایان و فوت شدگان کرونا در استان خراسان رضوی همگی افزایش پیدا کرده و تمام این ها موارد نگران کننده ای است که در این روزها شاهد آن هستیم.

    علاوه بر این، برخلاف باور عمومی و حتی علمی در روزهای نخستین شیوع این بیماری، این روزها کودکان و نوزادان نیز به شدت در معرض این بیماری قرار گرفته اند و باید مراقبت های لازم از آنان در مقابل این بیماری صورت بگیرد.

    پزشکان توصیه اکید دارند که کودکان نیز مانند بزرگسالان از ماسک استفاده کنید و دقیقا مشابه سایر اقشار جامعه از حضور در تجمعات ممانعت به عمل آید.

    یکی از پزشکان مشهدی که در زمینه درمان بیماران کودک مبتلا به کرونا فعال است در پستی اینستاگرامی از والدین و مادربزرگ و پدربزرگ ها خواسته است اکیدا از بوسیدن نوزادان خودداری کنند.


  • تهیه و تنظیم توسط آبشار آبی
    تماس : 09391156079
    انتشار خبر در :