0
  • سبد خرید شما خالی است !
۸۰۰ روستا در استان اردبیل با مشکل آب آشامیدنی مواجه است

مدیر عامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از ۱۷۰۰ روستای استان اردبیل تعداد ۸۰۰ روستا با مشکل آب آشامیدنی مواجه است.

کشف مهم دانشمندان درباره ویروس کرونا

دانشمندان سنگاپوری خبری خوش درباره ویروس کرونا داشتند و آن هم کشف نوع جهش‌یافته‌ای از ویروس کرونا است که خلاف انتظار ضعیف‌تر شده و عفونت کمتری در بدن ایجاد می کند.


بیماران کرونایی به این غذاها لب نزنید+ علائم گوارشی

مشکلات گوارشی اسهال، تهوع ، استفراغ، علاوه بر علائم تنفسی و تب در بیماران مبتلا به کرونا مشاهده می شود.

ثبت رسمی اولین واکسن چینی کرونا

طبق اعلام رسانه های وابسته به دولت چین، این کشور اکنون به طور رسمی اولین واکسن این بیماری را تأیید کرده است.

اعلام کشف دومین اسکلت بانوی اشکانی در تپه اشرف
سخنی درباره غدیر
ابتلا به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب در اهواز
حکایت تلاقی آب و فاضلاب در اهواز

جاری شدن فاضلاب در معابر شهری اهواز قصه‌ای قدیمی است ولی هیچگاه به صورت اساسی از سوی متولیان امر حل و فصل نشده است.

کرونا در کمین نوزادان و کودکان؛ بوسیدن آنها را کنار بگذارید!

برخلاف باور عمومی و حتی علمی در روزهای نخستین شیوع این بیماری، این روزها کودکان و نوزادان به شدت در معرض کرونا قرار گرفته اند و باید مراقبت های لازم از آنان در مقابل این بیماری صورت بگیرد.

تولید واکسنی که بالاخره توانست مقابل کرونا بایستد

نتایج امیدوارکننده آزمایش واکسن مدرنا بر روی ۴۵ داوطلب برای مقابله با ویروس کرونا، واکنش مثبت بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

آب شرب مردم اصفهان کاملا بهداشتی و ایمن است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: آب موجود در شبکه های آب شرب مردم اصفهان هیچ مشکلی از جنبه بهداشی نداشته و کاملا ایمن است.

هفته صرفه‌جویی در مصرف آب یادآور نگاهی نو به مقوله مصرف درست انرژی

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق را یادآور نگاهی نو به مقوله مصرف درست انرژی دانست.

اولین تصاویر از تلفن جدید ال‌جی Stylo 6 به بیرون درز کرد!

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی به‌زودی از اسمارت‌فون جدید Stylo 6 رونمایی خواهد کرد. این تلفن به عنوان جانشین گوشی Stylo 5 که در ژوئن سال گذشته میلادی معرفی شده بود، روانه بازار می‌شود. به تازگی نیز تصاویری از رندر‌های مطبوعاتی این گوشی توسط Evan Blass در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کنند.

فرمول نوشیدنی برای پیشگیری از مشکلات گوارشی

زنجبیل به گوارش کمک می کند زیرا از خواص ضد حالت تهوع و استفراغ و همچنین ضد نفخ برخوردار است که به کاهش گاز و پشتیبانی از حرکات روده کمک می کند.

زمان پایان کرونا در ایران و جهان پیش‌بینی شد + سند

محققان دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور(SUTD)در تحقیقی جدید با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعات مربوط به پاندمی کووید۱۹ در سراسر جهان را تحلیل و زمان احتمالی پایان یافتن شیوع کووید ۱۹ در کشورهای مختلف جهان را پیش بینی کرده‌اند.

رفع بحران آب كشاورزی با تغییر الگوی كشت

تغییر اقلیم، كاهش نزولات جوی و خشكسالی های اخیر در چهارمحال و بختیاری، بحران آب را به عنوان یكی از دغدغه های مهم، پیش روی تمام بخش ها از جمله كشاورزی قرار داده است.

چطور خرما را ضدعفونی کنیم؟

بسیاری می‌خواهند بدانند آیا لازم است خرما را ضد عفونی کنیم؟ آیا احتمال دارد ویروس کرونا بر روی خرما وجود داشته باشد؟ شست و شوی خرما به چه صورت است تا از ویروس و باکتری پاک شود. خرما همواره پای ثابت سفره افطار است و حالا باید چگونه خرما را ضد عفونی کنیم تا از ویروس‌ها به ویژه ویروس کرونا پاک شود.

مجازات سرک کشیدن به تلفن همراه دیگران چیست؟

قانون گذار سرک کشیدن به تلفن همراه دیگران و دسترسی غیرمجاز به سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی را اگر بدون اجازه شخص باشد جرم به حساب آورده، اما در مواردی که خود شخص، اجازه مشاهده یا ورود به سامانه را داده باشد جرمی روی نمی‌دهد.