تمرکز بارش ها در غرب کشور

توضیحات:

  • مرتضی ضرابی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: در حال سپری کردن هفته سردی هستیم، دمای شهرستان نیر در استان اردبیل به ۱۶ درجه زیر صفر و آبعلی در تهران به ۱۴ درجه زیر صفر رسید که هوای تهران هم دیشب دو درجه زیر صفر بود.

     

    وی گفت: هنوز هم اثر سامانه قبلی در شمال شرق و شرق کشور باقی است و ما صبح امروز شاهد بارش برف در شهرستان بجنورد بودیم.
    ضرابی ادامه داد: سامانه جدیدی از دیشب وارد کشور شد و عمده بارش‌های امروز در غرب کشور خواهد بود و البته در بخش‌هایی از مرکز، شمال غرب و جنوب غرب هم به صورت پراکنده بارش‌هایی خواهیم داشت.
    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام خواهد بود.
    وی گفت: مه، پدیده عمومی بیشترمناطق کشور خواهد بود که بخصوص در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی منجر به کاهش دید خواهد شد.
    ضرابی افزود: این سامانه فردا مناطق وسیع تری را در بر می‌گیرد و تمرکز بارش‌ها فردا عمدتاً در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، بخش‌های شمالی بوشهر، شمال فارس و مناطقی از ایلام خواهد بود که در برخی از این مناطق آبگرفتگی هم روی خواهد داد.
    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به تدریج عصر فردا شاهد بارش برف در تهران خواهیم بود و پس فردا بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور پراکنده خواهد بود و از پنجشنبه سامانه در نیمه شرقی کشور فعال است که به تدریج در پایان روز پنجشنبه از مرز‌های شرقی خارج می‌شود.


  • تهیه و تنظیم توسط آبشار آبی
    تماس : 09391156079
    انتشار خبر در :